به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری خوزستان؛ امیرعباس کاویانی معاون صنایع دستی این اداره کل افزود: دوره مدیریت تولید، بازرگانی و بازاریابی شاغلان صنایع دستی با حضور اساتید مجرب در بخش آموزش بازرگانی از 26 فروردین ماه با شرکت 30 نفراز صنعتگران شاخص استان آغاز شده است.
وی با تاکید بر برگزاری این دوره با کیفیت بسیار مناسب گفت: این دوره آموزشی به مدت 60 ساعت به صورت حضوری برگزار می شود.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی خوزستان گفت: سرفصل هایی که در این دوره آموزش داده می شود شامل شنایی با اصطلاحات، آشنایی با بازارهای داخلی و خارجی و نحوه حضور در آنها، نحوه حضور در نمایشگاه ها به همراه استانداردهای مربوط به آن، آشنایی با تجارت و فنون بازرگانی، آشنایی با قوانین گمرکی و صادرات، آشنایی با تجارت الکترونیک و شیوه های نوین بازاریابی،آشنایی با اصول اولیه صادرات، آشنایی با برند،روش های بسته بندی و ارسال محصولات با پست، مدیریت و فرایند تولید و بهره برداری و اصول مبانی قیمت گذاری محصولات صنایع دستی است.
کاویانی خاطر نشان کرد: اهداف برگزاری این دوره شامل کمک به بازاریابی بهینه محصولات، پایدار کردن اشتغال موجود این بخش و فراهم آوردن امکان حداقل رشد سرانه، ساماندهی تولید و توزیع صنایع دستی، استفاده از فناوری روز در تولید صنایع دستی، استفاده از فناوری روز در تولید صنایع دستی اصالت های هنری و ملی و ایجاد نظام جامع آموزشی کارا و پاسخگو است.
این مقام مسئول تاکید کرد: این دوره شامل امتیازات زیادی است که می توان به تعدادی از این مزایا از جمله ارائه گواهی پایان دوره به شاغلین، درج مشخصات شاغلین در بانک های اطلاعاتی معاونت صنایع دستی کشور به منظور شرکت در دوره های خاص و تکمیلی، معرفی شاغل به منظورحضور در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی، اولویت در معرفی دریافت تسهیلات بانکی، معرفی به مراکز علمی و آموزش عالی برای حضور در دوره های آموزشی تکمیلی، ایجاد اولویت برای شاغلین متقاضی اخذ پروانه با هدف فعالیت در بازارچه ها و شهرک های صنایع دستی، تسهیل در شرکت در مسابقه ملی و بین المللی مهر اصالت و تسهیل در روند تمدید و یا دریافت مجوزهای سه گانه اشاره کرد.
\n
انتهای پیام/